2007. július 10.

Szégyenfal vol001-003





25 megjegyzés:

tyrael írta...

Kedves Pedofilkommando,

szeretnek egy ingyen hasznalhato programot ajanlani amivel rogziteni, illetve fel lehet jatszani .avi formatumba a kepernyo tartalmat:

http://www.camstudio.org/

pedofilkommandó írta...

Köszönjük.

Névtelen írta...

Minden elismerésem a Tiétek !Ha tudok segíteni, jelezzétek!
Ép-ész

Névtelen írta...

Kedves Pedofilkommandó!

Gratulálni szeretnék a munkátokokhoz és sok sikert (sok lebuktatótt perverz állatot) kívánok!

András

Névtelen írta...

Sziasztok!

Mivel tudjátok garantálni - a jószándékotokon és a gondosságotokon kívül -, hogy valóban a csetelők profilját azonosítottátok az iwiwen?
Azon túl, hogy ideális esetben "kivonjátok a forgalomból" az azonosított elkövetőket, meglehetősen nagy a veszély, hogy ártatlanokat állítotok a kalodába.
És egy másik gondolat: mi biztosítja, hogy a sporadikus és törvényi háttér nélküli fellépésetek a még le nem leplezetteket sokkal nagyobb óvatosságra készteti és ezzel a törvényi feltételek megteremtésének pillanatában már sokkal nehezebben felderíthetők lesznek?

Mindezek ellenére szurkolok nektek!

Üdv,
Zóé

pedofilkommandó írta...

Kedves Zoé!

Azt hogy egyezzik a wiw és az msnes pacák?
Meg van a módszerünk. De nem áruljuk el, ez azt hiszem érthető...
Annyi bizonyos, hogy 100%-osan meggyőződünk erről, mi sem szeretnénk mellényúlni, hogy egy ilyen bukfencen menjen csődbe egy értékes kezdeményezés.
Sok olyan egyén nem került fel a szégyenfalra, akit nem tudtunk teljes bizonyosággal beazonosítani.
Sok kétes fülest is kaptunk, akikel egyelőre nem tudtunk mit kezdeni.

Névtelen írta...

Gratulálok! Sok sikert!
Szerintem szükség van a pedofilkommandóra.Ha már a törvény tehetetlen........
Hála az RTL club Tv csatornának
jóóóó nagy reklámra tettetek szert.
Így tovább !!!

Névtelen írta...

Fantasztikus dolgot visztek véghez! Egyetértek, tudja meg a világ mennyi beteg állat vesz körül minket fiatalokat, s majdan gyerekeinket! Nagyon nemes cselekedet! S remélem gyarapodik a leleplezettek száma! Nagyon jó ötlet az iwiw, és egyéb oldalas leleplezés!
Köszönettel
nick

Névtelen írta...

Köszönet nektek srácok! nagyon klassz amit csináltok,remélem a sok marha politikus is rájön milyen fontos a pedofilok eltávolitása az internetről.Sok sikert kivánok nektek és remélem segithetek ebben a harcban.

Névtelen írta...

sziasztok láttam a tévében a műsort innen tudom hogy vagytok.Szerintem ez a fal nemcsak a degenerált barmoknak a szégyen fala hanem sajnos az országé is, mert gyakorlatilag a bűnözőknek van joga búnözni az áldozatnak viszont nincs joga megvédeni önmagát. Szerintem igenis jó az oldal +léte és szükséges! miért van az hogy ha valaki akárcsak szóban is molesztál egy gyereket az nem követ el semmit de ha a szülő esetleg egy bézból ütővel kiegyengeti az arcát az már bűncselekmény? Ki védje meg a gyarekeinket ha a szülőknek nincs hozzá joguk? Ha már a rendőrség nem csinál semmit nekünk kell lépni dehát, mit várhatunk tőlük hiszen továbbképzik a bűnözőket. Olvastam feljebb hogy valaki nagyon védi őket, kiváncsi lennék ha lenne lányod és egy barom mutogatná neki a farkán a neten, a lányodat védenéd, vagy a baromarcú személyes jogait??? Nekem ugyan nincs gyerekem de ha lányom lenne és hasonló helyzetbe kerűlne kiterném a nyakát,a baromnak és annak is aki védi! Szerintem ezeket a lényeket ki kellene írtani! Srácok sok sikert és kitartást kívánok.
ui. jobban kelene terjeszteni az oldalt, nem akarok reklámot de próbáljátok ki az etargetet szerintem. Zoltán

Névtelen írta...

Hello, én nem tudom hogy honnan kaptátok az ötletet,de nem is akarom tudni. Csak azt akarom tudatni hogy szerintem egy csomó ember mellettetek van, még ha nem is szól emmiatt. Folyatassátok minnél tovább. Liberális vagyok, de ezekkel nem. Mert ezek állatok.
Egy 18 éves srác

Névtelen írta...

Sziasztok először is csak gratulálni szeretnék az eddigi munkátokért, döbbenet, amit kitaláltattok nagyon ok, hogy végre valaki tesz is valamit ezek a beteg elmebetegek ellen.
De van egy kis szépség hiba benne…még pedig az, hogy én hirtelen felindulásból felhívtam az egyik állatot és elküldtem melegebb helyre, de ö azt állítja, hogy öt csőbe húzták, vagyis ti megtévesztettétek, és amikor az ö arcát mutatjátok de egy másik szöveget vágtattok be alá. Ő állítja, hogy egy 18-éves lánnyal beszélt csak ti meg vágtátok a videót. Megjegyzem én nem neki hiszek és sok sikert kívánok de nem lehetne a videókat kevesebb vágással készíteni?

pedofilkommandó írta...

Igen többen jelezték, hogy Szimba Tamás nevűt felhívva azt mondja, hoy ő azt hitte 18 évessel csetel.

De mi passzívan ücsörgünk, tényleg csak válaszokat adunk, és kivárjuk, hogy ők kérdezzenek rá a korra.
Gyakorlatilag az egyik csóka, nem ismeri be. Még szép.
De több olyan is van aki levette a wiwes lapját.
Sőt van aki feljelentéssel fenyeget.

Névtelen írta...

Hála a net-nek hogy már nem csak a pedók tudnak vadászni és összefogni.Ma már minden jóérzésü ember, ha van gyemeke,ha nincs megteheti. Külön köszönet nektek, jó úton jártok. Vigyázzatok magatokra. SZÜKSÉG VAN RÁTOK !!!
Sok sikert! üdv:Bróker 27

Névtelen írta...

Srácok, nem semmi, amit csináltok. Csak így tovább... Bár, már kinőttem a kislány korból, bele sem akarok gondolni, mi lesz, mire az unokahugom lesz tizenéves. Hányinger keltő ez a sok állat - és senki nem mondhatja, hogy maradi vagyok, mert nem. Még azt is elfogadom, hogy egy kapcsolatban nagy legyen a korkülönbség a két fél közt - de az ilyen kapcsolatokat nem 13 évesen kell elkezdeni... Kíváncsian várom további munkátok gyümölcsét. Sok sikert.

Névtelen írta...

Nos, én szívesen visszaállítanám a hallálbüntetést, és kötelező érvényűen alkalmaznám a pedofilokra. Mindezt azért, hogy a következő véleményemet is a helyén tudjátok kezelni:
Nem hiszem, hogy amit csináltok üdvözítő. Egy effajta kezdeményezéssel könnyen vissza lehet élni. Alaptalanul megrágalmazni és azzal komoly erkölcsi kárt okozni nem nehéz. Mi lenne, ha holnapra éppen Rólad vágna össze egy ilyen rágalmazó tartalmú videót egy rosszakaród? Hogy mosnád ki magad, miközben ő röhögne a markába?

Névtelen írta...

Nos, én szívesen visszaállítanám a hallálbüntetést, és kötelező érvényűen alkalmaznám a pedofilokra. Mindezt azért, hogy a következő véleményemet is a helyén tudjátok kezelni:
Nem hiszem, hogy amit csináltok üdvözítő. Egy effajta kezdeményezéssel könnyen vissza lehet élni. Alaptalanul megrágalmazni és azzal komoly erkölcsi kárt okozni nem nehéz. Mi lenne, ha holnapra éppen Rólad vágna össze egy ilyen rágalmazó tartalmú videót egy rosszakaród? Hogy mosnád ki magad, miközben ő röhögne a markába?

Névtelen írta...

Sok sikert a munkátokhoz .Nagyon jó kezdeményezés ez!

Névtelen írta...

Nagyon jók vagytok!
Minden elismerésem és tiszteletem a Tiétek!

Névtelen írta...

Hy. Nagyon jó, hogy van ilyen. Halál az összes mocskos pedofilra!!!

Az egyedüli gond az, hogy nem hirdetitek. Nagyobb nyilvánosság kell ide. Sajnos nekem nincsen népszerű weblapom, úgyhogy nem tudok segíteni, de valakik majdcsak...
(Talán az egyházaknál is bepróbálkozhatnátok, de lehet, hogy naív vagyok. :\)

Ui.: Az RTLklub-os videó valahol megnézhető? Érdekelne.

Névtelen írta...

Nekem baromian nem tetszik, amit csináltok. Halál nem gondolom, hogy fikarcnyival is különbek lennétek ezeknél a srácoknál, akiket megszégyenítetek, legfeljebb kicsit szerencsésebbek - amennyiben nincs ilyen irányú hajlamotok.

Valójában a gyomrom forog az ilyen önkéntes és ostoba igazságosztóktól, mint ti vagytok. Szívből remélem, hogy egyszer hasonló aljassággal büntetnek meg titeket a hazugságaitokért, irigységeitekért, kegyetlenkedéseitekért.

Névtelen írta...

Tamogatom a kezdemenyezest, jo otlet. Viszont a videokbol kivehetnetek az idiota villodzast mert azon kivul hogy idegesito semmi masra nem jo. Nekem kb a 3. nekifutasra sikerult vegignezni az elsot mert kb 10 mp utan elmegy az ember kedve tole.

Névtelen írta...

SZiasztok ,respect,csináljátok

Névtelen írta...

Apám ez az összeállitás nagyon odavág nem voltam rest megnezzni egy pár iwiw oldalt,1 találtam csak. Az a szimba(igy kis betuvel) vagy ki a frász.Hajrá csak igy tovább. egy kérésem lenne.Elsö video alatt lévö szám cimére lennék kiwiw,ha megoldahto kiirnátok.

Kösszentcs

pedofilkommandó írta...

Mindegyik Prodigy. A kérdés hogy melyik neked az első?
Alulról az első(Breath), vagy felülről az első(Mindfields).

Remélem tudtam segíteni.