2007. július 19.

Pedofilfórum az Indexen

Az Index nevű on-line hírújság számolt be először az ismert médiumok közül a Pedofilkommandóról, igaz, ígéretük és támogatásuk ellenére nem túl kedves cikkel, még a Pedofilkommandó nevét sem említették meg. Az ő videómegosztó oldalukon, az Indavideón kezdtük a pályafutásunkat.

Az Index fórumában külön téma van a pedofilok számára, egyik kommandósunk küldte el a téma címét. A topic itt olvasható, de hangsúlyozzuk: bár az ott hozzászóló emberek valóban pedofilok, tehát komoly szexuális aberrációjuk miatt a gyermekekhez vonzódnak, többségük életét megkeseríti az ellenállás harca. Mi sok sikert kívánunk a lehetőségekhez mérten tisztességesnek maradt betegekkel szemben, akik képesek csak a gondolataikban végigcsinálni ezt a harcot. De tudniuk kell: a megbánás sem feloldozás, ha már megtették a bűncselekményt!

Az alábbiakban a fórum hozzászólásai közül idézünk. Ezeket a mondatokat bevallottan pedofil személyek írták:

Közben coming-outoltam megint, ha ez így megy, lassan már az egész rokonság tudni fogja. :-) Ami a szomorú, hogy pont a szüleim azok, akik nem akarnak tudomást venni róla, és a szőnyeg alá söprik a problémát... :-( (mammeso, 2007. 07. 10 16.43)

Én csak azt nem értem, hogy ha van barátnőd, hogy a fenébe tudsz mégis ezzel ennyire foglalkozni? Ha nekem lenne bnőm (inkább barátom :S), sztem eszembe se jutnának a gyerekek... (mammeso, 2007. 07. 09 20.29)

Azon depiztem, hogy az utóbbi időben kicsit elhatalmasodtak rajtam a vágyak. Már nem is nagyon tudtam másra gondolni, és ez a normális életvitelem felborulásával fenyegetett. A pszichológust is elborítottam a dolgaimmal, meg talán kicsit ki is akasztottam az elméleteimmel.
De történt egy óriási dolog, ami tán még a depiből is kiránt. Nemcsak Szetey comingoutolt tegnapelőtt, hanem én is. Elmondtam a páromnak. És ezzel együtt is szeret! :)) (amole,
2007. 07. 06 20.05)

Elborítottad a pszichológust a "szex nem feltétlenül ártalmas a gyerekeknek" és az ehhez hasonló elméletekkel? Szegény! :)
Erősen gondolkozok hogy nekem is "comingoutolni" kéne valakinek, aki nagyon segíteni akar nekem és a barátom akar lenni, de már ígyis túl sokan tudják... :-) (mammeso, 2007. 07. 07 11.11)


Nem véletlen. "Ámerika" szinte retteg a szexualitástól, miközben épp ők terjesztenek el minden szexuális divatot, devianciát. Ahelyett hogy megtanítanák a gyerekeknek, milyen a középút, hogyan lehetnek szexuálisan is sikeresek, inkább megpróbálják "megvédeni" őket. Mintha fertőző betegség lenne. (álommókus, 2007. 07. 03 22.40)

(...) Csak épp azt nem látom, miért törvényszerű, hogy árt. A gyerek-felnőtt viszony akkor sem egyenrangú, ha nem szexről van szó, hanem másról. Más esetben mégsem beszélünk mindenáron traumáról.
Pl. képzeld el: anyuka meglátja a 9 éves kislányát, hogy az önkielégítést végez. Megmutatja neki saját magán, hogy hogyan csinálja, hogy még jobb legyen. Azután be is segít. Mindketten élvezik.
Ebben mi az, ami ártalmas? (amole,
2007. 07. 03 14.29)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Pl. képzeld el: anyuka meglátja a 9 éves kislányát, hogy az önkielégítést végez. Megmutatja neki saját magán, hogy hogyan csinálja, hogy még jobb legyen. Azután be is segít. Mindketten élvezik."

Ezek betegek...

Névtelen írta...

Akit érdekel vagy érint a téma, az jöhet a fórumba beszélgetni. Ha van kérdés, szívesen válaszolok.

A.

Névtelen írta...

És köszönöm a korrekt tájékoztatást. Annyit írnék, hogy emlékeim szerint álommókus sohasem állította magáról, hogy pedofil lenne.

A.

Névtelen írta...

Az utolsó hsz-en kiakadtam. Méghogy mi az, ami ártalmas???!!! Az ilyen gondolat már annyira BETEG, annyira ferde, hogy hihetetlen! Számára ez az egészséges családmodell? Anyja nyúlkáljon a lányához, apja a fiához, és aztán mindenki egymással, akkor is ha a gyerekek csak 10-11 évesek?!! Szodoma és Gomora. Ja, és sajnos nem az a sorsuk ezeknek a beteg férgeknek, ami Szodomának és Gomorának. Nem vagyok hívő, de ez a rész nagyon tetszik a Bibliából. Kívánom nektek pedofilek ezt a sorsot. Még szörnyűbbet!

Névtelen írta...

Ezek az állatok (bár az "állat" jelző használata meglehetősen megalázó az állatokra nézve) azt érdemelnék, hogy a kínok kínjával végezzék ki őket.
Képtelen vagyok erről a témáról ingerültség nélkül szólni ... sajnos, én saját élményből tudom, milyen leírhatatlanul borzalmas, pokoli érzés, az, amikor egy 12-13 éves kislányt zaklatnak ... a sok féregnek pedig nem azon kellene gondolkodnia, hogy a szex valóban ártalmas-e a gyerekeknek (tetvek...), hanem hogy miért kell idegbeteggé és lelki ronccsá tenniük egy életre gyermekeket ...
Gratulálok a Pedofilkommandó munkájához!! CSAK ÍGY TOVÁBB!